جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
سردار نقدی

حوزه/ معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: امروز پیام دفاع مقدس عالم‌گیر شده مردم دنیا این پیام را دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه در گفت و گویی خاطرنشان کرد: این ایام میلاد رسول اکرم و امام جعفر صادق علیه السلام را خدمت مردم ایران خصوصاً مردم خون گرم بندرعباس که در دفاع مقدس حماسه‌هایی بزرگی مثل شهید «اسحاق دارا» را آفریدند، تبریک میگویم.

وی تشریح کرد امروز پیام دفاع مقدس عالم‌گیر شده مردم دنیا این پیام را دریافت کردند که نباید در مقابل زورگوها تسلیم شوند و برده آنها باشند این پیام در حال حاضر جهان را در برگرفته است.

سردار نقدی عنوان کرد: شما امروزه پرچم آزادی خواهی را درهمه دنیا می‌بینید این ثمره دفاعی است که ملت ما شروع‌کننده آن بودند و اکنون به جبهه‌های لبنان و فلسطین کشیده شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیان کرد: امروز شاهد حماسه سازی جوان اردنی هستیم که با در دست گرفتن سلاح به دشمن حمله می‌کند و فداکارانه و شهادت طلبانه دشمن را از پای در می‌اورد. این پیام در دنیا مخابره و می‌چرخد و به دانشگاه‌های آمریکا رسیده است.

وی تصریح کرد: به امید خدا پیام دوم تقارن در این روز مبارک که همان وحدت است را با پافشاری بتوانیم محقق و عالم گیر کنیم تا با همه آزادیخواهانی که قیام کردند و در مقابل استکبارایستاده‌اند یک پارچه بشوند و با «ید واحده» کار اسرائیل را تمام کنیم.

سردار نقدی افزود: تحمل ملت‌ها از زدن صرفاً چند موشک گذشته و رژیم صهیونیستی باید محو شود، این رژیم منحوس هیچ راهی جز محو کامل از روی زمین ندارد. جواب ما به رژیم صهیونیستی فراتر از انتظار خواهد بود. باید کار اسرائیل تمام شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه یاداور شد: با هر ضربه‌ای که مقاومت به رژیم صهیونیستی می‌زند اسرائیلی‌ها با خودزنی یک ضربه دیگر به خود می‌زنند و عملاً حیات ننگین خودشان را قطع می‌کنند.

وی در پایان عنوان کرد: این جنایات هر روزه، که رژیم منحوس صهیونیستی انجام می‌دهد دنیا را به مقابله با آنها واداشته است و به فضل الهی این جنایات پایان این رژیم را رقم خواهد زد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha